miercuri, 7 august 2013

RUGACIUNE DE CONSTIENTIZARE

                           Rugaciune de constientizare

Ce stiu eu despre DUMNEZEU??
Dumnezeu este Viata, Viata este omniprezenta,deci tot ce exista este viu. Vad in miracolele naturii si inclusiv in mine insami.Eu sint in Viata deoarece Eu sunt Viata, Viata mea este Viata lui DUMNEZEU,  deci este totuna cu DUMNEZEU. De vreme ce simt ca viata pulseaza in mine , inseamna ca il simt pe DUMNEZEU. In acest fel,Constientizarea Prezentei lui Dumnezeuin mine creste continuu.
DUMNEZEU este Iubire.
Simt Iubirea in inima measi stiu ca ea este insusi Spiritul lui DUMNEZEU care curge prin sentimentele mele(prin natura mea emotionala). Eu nu as putea iubi fara DUMNEZEU. De vreme ce iubesc, inseamna ca sint una cu DUMNEZEU. In acest fel , constientizarea Prezentei lui DUMNEZEU in mine creste continuu.
Unde se afla DUMNEZEU??
DUMNEZEU se afla acolo unde SUNT EU si este totuna cu ceea ce SUNT EU. EU SUNT o fateta a lui DUMNEZEU, iar SPIRITUL lui DUMNEZEU salastuieste in mine,fiind una cu mine.EU SUNT LUMINA LUMII. Ma intorc catre aceasta Lumina si spun: "Tu esti Christosul , Spiritul lui Dumnezeului cel Viu.Tu esti Spiritul meu, Sufletul meu, Trupul meu. Cind ma uit la Tine ma vad pe mine.
Am devenit astfel constient/a de DUMNEZEU, de Christosul din interiorul meu.EU SUNT Christosul lui DUMNEZEU, ADEVARUL lui DUMNEZEU. Prin aceasta constientizare a Realitatii din interiorul meu deschid poarta Siritului. Atrag astfel in mintea si in natura mea emotionala Toatalitatea Spiritului si Unitatatea  cu DUMNEZEU, iar constiinta mea se umple cu LUMINA ADEVARULUI.
Stiu acum ca nu exista nimic din ceea ce mi-as putea dori vreodata care sa nu se afle deja la poarta constiintei mele, gata sa se manifeste in viata mea.
Tot ce trebuie sa fac este sa fiu constient/a de acest Adevar pentru ca toate nevoile mele sa mi fie implinite, pentru ca toate problemele mele sa mi fie rezolvate, pentru ca toate intrebarile mele sa capete raspuns. Constientizarea Prezentei lui DUMNEZEU in interiorul meueste unicul lucru de care voi avea vreodata nevoie , in eternitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu