vineri, 29 august 2014

RUGACIUNI


Crezul optimistului


Să fiu puternic, astfel încât nimic să nu îmi tulbure pacea minţii,
 Să vorbesc numai despre sănătate, fericire şi prosperitate fiecărei persoane pe care o întâlnesc,
Să îmi fac prietenii să simtă că există ceva valoros în fiecare dintre ei,
Să văd întotdeauna partea pozitivă a oricărui lucru şi să îmi transform optimismul în realitate
, Să mă gândesc numai la ce este mai bine, să lucrez numai pentru cei mai buni şi să aştept numai ce este mai bun,
 Să mă bucur pentru succesul altora, la fel cum mă bucur pentru succesul meu,
Să uit greşelile trecutului şi să mă concentrez pe realizările importante ale viitorului,
Să fiu vesel tot timpul şi să împărtăşesc un zâmbet fiecărei fiinţe pe care o întâlnesc
, Să îmi acord aşa de mult timp pentru propria evoluţie, încât să nu mai am timp să îi critic pe alţii,
 Să fiu mult prea mare pentru griji, prea nobil pentru ură, prea puternic pentru frică şi prea fericit să permit prezenţa necazului, Să gândesc numai bine despre mine şi să declar acest lucru lumii întregi, nu în cuvinte mari, ci în fapte măreţe,
 Să trăiesc în credinţa că întreaga lume este de partea mea, atâta timp cât rămân fidel celor mai bune lucruri care sunt în mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu